Program casierii GDF SUEZ Energy România în data de 13 mai

În data de 13 mai 2011 centrele de primire clienţi ale GDF SUEZ Energy România (fostul Distrigaz Sud)  vor fi închise. Această măsură a fost necesară pentru efectuarea unor operaţiuni de îmbunătăţire a sistemului informatic, cu scopul de a creşte calitatea serviciilor oferite. Începând de luni, 16 mai, programul de funcţionare este cel normal, cunoscut de către clienţii noştri.

De asemenea, serviciul de call-center naţional apelabil la numărul unic de telefon 021 9366 sau prefix local + 936 pentru celelalte judeţe va fi indisponibil în data de 13 mai.

Ne cerem scuze pentru inconvenienţele create clienţilor noştri şi le mulţumim pentru înţelegere.

Pentru intervenţiile în caz de urgenţă, Distrigaz Sud Reţele, filiala de distribuţie a GDF SUEZ Energy România, asigură permanenţa prin echipele sale la numărul unic 021 9281 pentru Bucureşti sau prefix local + 928 pentru celelalte judeţe din aria de acoperire a Distrigaz Sud Reţele.

Reamintim faptul că GDF SUEZ Energy România pune la dispoziţia clienţilor săi peste 12.600 puncte de încasare a facturilor. Dintre modalităţile de plată oferite de către companie amintim:

  • plata în numerar prin:

- agenţiile şi partenerii BRD Groupe Société Générale;
– agenţiile Băncii Transilvania, CEC BANK, Creditcoop şi MKB Romexterra Bank, Bancpost;
– automatele bancare Citibank Europe;
– automatele bancare Bancpost;
– comercianţii din reţeaua PayPoint;
– comercianţii din reţeaua Payzone;
– terminalele Rompay;
– în staţiile OMV, prin intermediul serviciului Westaco Express;
– în oficiile poştale prevăzute cu POS-uri.

  • debit direct (debitul direct este un serviciu gratuit pentru clienţii GDF SUEZ Energy România care au cont bancar la Bancpost*, BCR, BRD Groupe Société Générale, CEC BANK, ING Bank, Raiffeisen Bank, MKB Romexterra Bank, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac Bank);
  • virament bancar (prin virament bancar se poate transfera valoarea facturii din orice cont curent către conturile GDF SUEZ Energy România pe baza codului de client);
  • card bancar (poate fi folosit pentru achitarea facturii în cazul ATM-urilor BCR*, BRD Groupe Société Générale, ING Bank, MKB Romexterra Bank** din întreaga ţară, în reţeaua comercianţilor BRD Groupe Société Générale).

* aderarea la acest serviciu se poate face doar la sucursalele băncii;
** serviciu disponibil cu preaderare la bancă;

GDF SUEZ Energy România, filială a Grupului GDF SUEZ, este unul dintre cei mai mari furnizori de gaze naturale din România având 1,3 milioane de clienţi. În 2009, GDF SUEZ Energy România a intrat pe piaţa furnizării de energie electrică pentru clienţii business.Distrigaz Sud Reţele, filiala de distribuţie a GDF SUEZ Energy România a fost înfiinţată în martie 2008 ca urmare a separării activităţii de comercializare de cea de distribuţie. Distrigaz Sud Reţele, deserveşte 18 judeţe din sudul ţării şi municipiul Bucureşti, gestionând o reţea de distribuţie de aproximativ 16.000 km. Judeţele deservite de către companie sunt : Argeş, Brăila, Braşov, Buzău, Călăraşi, Covasna, Dâmboviţa, Dolj, Galaţi, Giurgiu, Gorj, Ialomiţa, Ilfov, Olt, Prahova, Tulcea, Vâlcea, Vrancea.

Contact

Ramona Sărărescu

Project Manager Relaţii Publice

GDF SUEZ Energy România

Tel: 021 301 30 93

ramona.sararescu@gdfsuez.ro