GDF SUEZ devine ENGIE

 
 

GDF SUEZ Energy România anunţă schimbarea mărcii comerciale în ENGIE şi în România. Adoptarea noului brand ENGIE în România survine ca o etapă firească a procesului internaţional de rebranding al mărcii GDF SUEZ în ENGIE, derulat sub moto-ul «Lumea se schimbă şi, odată cu ea, energia noastră» şi anunţat de către Grup în data de 24 aprilie 2015.

Noul brand ENGIE transmite o viziune umană și pozitivă a energiei, atât prin reprezentarea grafică a logo-ului, cât şi prin culoarea utilizată în logo care sugerează atât gazele naturale cât şi electricitatea. Logo-ul ENGIE reprezintă soarele care răsare pe planetă, simbolul unui început în lumea energiei. Numele ENGIE a fost ales pentru sonoritatea sa, fiind contragerea cuvântului energie. Sloganul „By people for people” va fi păstrat, căpătând un sens și mai pregnant într-un context în care soluţiile de energie sunt dezvoltate împreună cu partenerii şi clienţii noştri.

„La 10 ani de prezenţă în România, suntem pregătiţi să facem un nou pas în evoluţia companiei prin adoptarea noii mărci, ENGIE. Această schimbare de marcă va sprijini noua poziţionare care se va traduce la nivel local prin dezvoltarea unor produse şi servicii de eficienţă energetică care să permită diminuarea consumului de energie şi prin dezvoltarea de soluţii digitale menite să le faciliteze clienţilor un acces mai facil la serviciile şi ofertele noastre. Am încrederea că toate acestea vor aduce un plus de valoare capitalului de încredere dobândit până în prezent şi vor contribui la succesul mărcii ENGIE în România ’’ declară Eric Stab, Preşedinte Director General al GDF SUEZ Energy România.

Vă invităm să aflaţi mai multe detalii din comunicatul de presă şi dosarul de presă.

Poze_zona_content_campanie_ENGIE-flux